Wat doen wij bij schade?

 

Elke week plaatst Stargroup B.V. in willekeurige volgorde een kleine update van de werkzaamheden die allemaal worden uitgevoerd door ons. Deze week:

 

Wat doet Stargroup B.V. bij een schade?

Een schade is al vervelend genoeg, daarom proberen wij een schade altijd zo snel mogelijk voor u af te handelen. Een voorbeeld hiervan:

Tijdens een flinke najaarsstorm waait bij u een rijtje dakpannen van het dak waardoor er op de zolder van uw huis een flinke waterschade ontstaat. De net geverfde muren, vloer en meubels zijn onherstelbaar beschadigd. Een adviseur of relatiebeheerder komt direct de volgende werkdag bij u op bezoek om de schade op nemen, foto`s te maken en de afhandeling in gang te zetten.

In de omgeving van Ede kunnen wij een aantal betrouwbare herstellers inschakelen die op korte termijn kunnen beginnen aan het herstel. Zo bent u binnen een zo kort mogelijke periode weer helemaal schadevrij en zorgen wij dat u ook schadeloos gesteld wordt. Bij diverse verzekeraars loopt onze schaderegelingsbevoegdheid op tot € 5.000,-. Binnen dit bedrag kunnen wij schades in- en om uw woonhuis zelfstandig uitkeren.

Ook bij bijvoorbeeld autoschades, reisschades en elke denkbeeldige andere schade die verzekerd is helpen wij u om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. En dat is zeker niet altijd even makkelijk, in sommige gevallen zelfs zéér lastig. Als uw tegenpartij de hakken in het zand zet en bijvoorbeeld weigert om te betalen heeft het aardig wat voeten in aarde om een uitkering te krijgen.

Af- en toe verstopt men zich zelfs achter Algemene Voorwaarden, wetten, regelgeving of wat dies meer zij. Dan nog zullen wij u graag van dienst zijn, eventueel in samenwerking met bijvoorbeeld een rechtsbijstandsverzekeraar.

Zo blijven we ons best doen om u schadeloos te stellen. En naast de financiële afhandeling willen wij u ook zoveel mogelijk de administratieve, vaak frustrerende, schadeafhandeling uit handen nemen.